Nyhed publiceret 07/10/20

IT-problemer slipper vi ikke for...- Hør på Service Desk & IT-service 2020, hvordan du kan håndtere dem

Lars Gottschalk, Statens IT, præsenterer en datadrevet analysemetode, som løser komplekse problemer. Han demonstrerer metoden på konkrete cases, og han viser, hvilke forudsætninger, der skal være på plads.

Thomas Fejfer, Sim4People, viser, hvordan man kan lære metoden på den sjove måde. Han guider deltagerne igennem et simuleret problemcase, hvor man ser, at en struktureret problemløsningsmetode virker

Elvinas Didika, Danske Bank, demonstrerer på live cases, hvordan machine learning og kunstig intelligens løser problemer. Danske Banks AI-løsning bygger på den IBM Watson-teknologi, som i 1997 med Deep Blue slog den daværende verdensmester i skak, Garry Kasparov.

Karina Lund Stensbjerg og Niels Brinck Knudstorp, Silkeborg Kommune, er i færd med at skabe en chatbot, som bl.a. sætter fokus på brugergrænsefladen. Du får chatbotten at se. Hvordan den fungerer, hvad den kan, og hvordan den møder sine kunder.

Nina Westergaard, Novo Nordisk, viser, hvordan Novo betjener sine 43.000 ansatte i hele verden med viden: Al HR-relateret information til alle medarbejdere i op til 11 sprog! Det handler om knowledge og store datamængder. Til inspiration for alle, der arbejder med genbrug af problem knowledge.

Læs mere og tilmeld dig konferencen her