Nyhed publiceret 15/04/20

Westergaard webinar: 5-stjernet service - hver gang!- Har du oplevet servicesituationer, der gik galt?

Hvor du behandlede kunden som du selv gerne vil behandles, og alligevel gik det galt. Det er du ikke ene om! Det sker hver eneste dag, selv om vi har de bedste intentioner. Den enkle forklaring er, at mennesker er forskellige og skal behandles forskelligt.

Den gode nyhed er, at du med enkle metoder kan håndtere forskelligheden. Hvis du forstår dine egne reaktionsmønstre, og hvis du ved, hvordan du spotter dine kunder og deres servicepræferencer, så kan du levere 5-stjernet service, hver gang. Når du gør det, får du tilfredse kunder, og skulle det alligevel gå galt en sjælden gang, så får du tilgivelse.

Alt dette kan du lære - med masser af praktiske eksempler - på vores IT Service Excellence kursus. Læs mere her

På dette webinar gennemgår vi Service Excellence-konceptet, og vi giver dig nogle tips, som du kan anvende med det samme. Tilmeld dig seminaret her

Tid og sted m.m.:

  • Webinar fredag den 17. april kl. 10 – 11:30
  • Læs mere og tilmeld dig her
  • Seminar-leder: Christian Blynø, IT service management-konsulent, Westergaard