Nyhed publiceret 07/11/19

ITIL® 4 Create, Deliver and Support- En højniveaukursus for specialister!

På kurset får deltagerne de nødvendige redskaber til at skabe, drifte og supportere IT-services.

Næste kursus afholdes 10. - 12. december i København

På kurset lærer du, hvordan du skaber de værdistrømme, der skaber, drifter og supporterer IT-systemer, platforme og infrastruktur. Og du introduceres til de practices (tidligere processer), som værdistrømmene trækker på for at frembringe sine ydelser.

Indhold:

  1. Service value stream struktur
  2. Value stream design & mapping
  3. Forskelle og ligheder mellem value streams og processer/practices
  4. Hvordan man udvikler en ny service
  5. Hvordan man reetablerer eller opgraderer en eksisterende service
  6. Value streams og minimum viable practice
  7. Prioritering og demand management
  8. Sourcing modeller
  9. Service integration og leverandørstyring

Kurset omfatter 12 practices:

  • Service design, Software development and management, Service validation and testing
  • Change enablement, Deployment management, Release management
  • Service Desk, Incident management, Monitoring and event management, Problem management og Knowledge management
  • Service level management

Læs mere Tilmeld