På kurset får deltagerne de nødvendige redskaber til at skabe, drifte og supportere IT-services.
Næste kursus afholdes 10. - 12. december i København
På kurset lærer du, hvordan du skaber de værdistrømme, der skaber, drifter og supporterer IT-systemer, platforme og infrastruktur. Og du introduceres til de practices (tidligere processer), som værdistrømmene trækker på for at frembringe sine ydelser.
Indhold:
-
Service value stream struktur
-
Value stream design & mapping
-
Forskelle og ligheder mellem value streams og processer/practices
-
Hvordan man udvikler en ny service
-
Hvordan man reetablerer eller opgraderer en eksisterende service
-
Value streams og minimum viable practice
-
Prioritering og demand management
-
Sourcing modeller
-
Service integration og leverandørstyring
Kurset omfatter 12 practices:
-
Service design, Software development and management, Service validation and testing
-
Change enablement, Deployment management, Release management
-
Service Desk, Incident management, Monitoring and event management, Problem management og Knowledge management
-
Service level management

Læs mere Tilmeld