Nyhed publiceret 24/03/20

Alt det nye i ITIL® 4To online-seminarer den 31/3 og 2/4

På disse seminarer kommer du up-to-date om alt det nye i ITIL® 4. Værdistrømme, practices, ledelse og styring, agil IT, customer experience og journey mapping. Og du får et overblik over de nye higher level certifikater og hvordan du bliver Managing Professional eller Strategic Leader.

Vi kommer tæt på ITIL®4’s kompetenceområder under Managing Professional-paraplyen:

  • CDS/Create, Deliver and Support, som er kernen i service management, nu også med skabelse af services.
  • DPI/Direct, Plan and Improve, som sætter fokus på at planlægge, styre og levere IT-services, herunder Continual Improvement.
  • DSV/Drive Stakeholder Value, som omfatter alle typer af interaktion mellem IT og kunder, brugere, leverandører og partnere.
  • HVIT/High Velocity IT, som kortlægger de metoder, som understøtter løbende og hurtige forandringer. Fokus på Agile, Lean, Cloud og Automation.

Vi kigger længere ud i fremtiden med et sving forbi DITS/Digital & IT 

31/3

2/4