Nyhed publiceret 27/11/19

Kender du CSM PRO?Gør som mere end 1.000 af dine kolleger ...

Tag et CSM PRO-certifikatet, som giver dig alle nødvendige Service Desk-færdigheder!

Arbejder du med IT-support, f.eks. i en IT Service Desk eller i en 2. line funktion til en Service Desk, er CSM PRO noget for dig. Vil du have tilfredse kunder, skal du kunne levere både på de hårde og de bløde kompetencer, og det lærer du her.

CSM PRO er sammensat af 3 kurser: Support Center Analyst etablerer alle de basale support-færdigheder. Struktureret Problemløsning giver dig en systematisk metode til problemløsning, og IT Service Excellence lærer dig at aflæse din kundes kropssprog, ordvalg og stemmeføring, så du kan tilpasse dine egne virkemidler og komme i øjenhøjde med kunden.

Kurserne kan tages enkeltvis eller samlet, og i vilkårlig rækkefølge. Når du har et certifikat i hvert af de 3 kurser får du certifikatet Customer Service Management Professional/CSM PRO

Læs mere og tilmeld