Nyhed publiceret 03/06/20

Konferencen Service Desk og IT-service bliver afholdt ..- også i et Corona-år!

Meget bliver aflyst eller udsat i denne tid, men denne konference vil vi gennemføre. Service Desk og IT-Service er et samlingspunkt. Her mødes deltagerne på tværs af virksomheder og geografi, og de krydser klinger med talere og leverandører under hyggelige former.
 
Vi satser på en fysisk konference. Vi ved, at Coronaen vil være der også i november, og bliver begrænsningerne for store, gør vi konferencen digital med både scene og udstilling. Ikke lige så godt som en fysisk konference, men stadig med øjenkontakt, håndtryk og skulderklap - af den virtuelle slags.

Konferencen får 4 temaer:
• IT Service Desk og support:
Service management praksis, kundeservice, service excellence/CX, kunstig intelligens/AI,   automatisering, vidensdeling.
• IT-infrastruktur:
 Leveranceplatforme fra on-premise til cloud. Fra gør-det-selv til 3. parter i skyen. Service   integration/SIAM, parameterstyring m.m.
• IT-services/-applikationer:
 Traditionel systemudvikling vs. lean og agile. Vandfaldsmodel, DevOps, SAFe, organisatorisk   forandring m.m.
• IT-projektledelse:
 Traditionel projektledelse vs. agil projektledelse. SCRUM, agile. Projektledelsesframeworks,   metoder og værktøjer. Og meget mere.

Temaerne belyses primært gennem cases, understøttet af teoretiske indlæg.

Har du gode idéer til indlæg og talere?
Kender du et spændende case? Eller nogen med noget på hjerte? Har du et bestemt emne er i tankerne? Eller har du selv lyst til at bidrage? Så hører vi gerne fra dig. Kontakt os gerne på tlf. 4588 1216 eller på info@westergaard.dk.

Tid og sted
Konferencen afholdes den 24. – 25. november på Scandic Falconer i København.
Reserver datoen og start gerne med at glæde dig.
Du kan følge konferencen her

Køen ved indgangen til den seneste konference