Nyhed publiceret 25/09/20

Få nye vinkler på Service Desken…- Service Desk og IT-service 2020, 24-25 november i København

Karina Lund Stensbjerg, Projektleder og Niels Brinck Knudstorp, IT-specialist i Silkeborg Kommune viser, hvordan man kan bruge Chatbots i Service Desken.  Du vil få den tekniske løsning af se. Hvordan den fungerer, hvad den kan og hvor den møder sine kunder.

Lemvigh-Müller har styrket sin interne it-support med ITIL®-processer, som understøttes af en effektiv service management-løsning. Michael Knudsen, IT-driftschef hos Lemvigh-Müller, vil i sit indlæg fortælle om løsningen og vise eksempler på de fordele, den leverer.

Elvinas Didika, Head of Global Service Desk, Danske Bank Group IT, Litauen, viser i sit indlæg, hvordan machine learning og kunstig intelligens kan bruges i Service Desken. IBM Watson er det systemmæssige fundament, og Elvinas demonstrerer løsningen på rigtige problemer.

Gamification og simulationsspil er nyttige redskaber, også i Service Desk. Christian Blynø, Service Management konsulent i Westergaard, viser i sit indlæg PC Factory, som giver deltagerne hands-on på mange sider af Service Deskens arbejde, bl.a. problemløsning og håndtering af spørgsmål og bestillinger. Og du kan få hands-on på spillet efterfølgende.

Læs mere her