Nyhed publiceret 11/10/19

Kom-up-to-date på nyeste Service Management Practices På "Service Desk og IT-service 2019" i november præsenterer vi ITIL 4, VeriSM og SIAM

Akshay Anand fra AXELOS tager udgangspunkt i det konstante pres, som moderne IT-afdelinger oplever, og han viser, hvordan ITIL 4 kan gøre IT-afdelingen klar til nye måder at arbejde på.

Steve Leach, fra Cloud Gateway, UK, introducerer klassens frække dreng og en konkollega til ITIL 4: VeriSM. Han gennemgår Cloud Gateways implementering af VeriSM, og han viser, hvad fordelene har været, set fra et service management perspektiv.

Jesper Schow Petersen, præsenterer KMD's implementering af SIAM - et varmt buzzword for mange i IT-branchen. De fleste kan se ideen med en ensartet og koordineret håndtering mange leverandører. Men hvor begynder man, og hvad gør man, når teori skal forvandles til praksis?

Læs mere Tilmeld