Nyhed publiceret 20/08/20

Nyt om Service Desk & IT-Service 2020- Konference 24. – 25. november på Scandic Falconer

Vi oplever meget stor interesse fra alle sider for denne konference. Deltagere, som har manglet dette kollegiale mødested i alt for lang tid. Talere, som er sprængfyldt med ny viden og erfaring, og som de gerne vil dele. Udstillere, som har nye løsninger, som de gerne vil vise frem.

Vi satser fortsat på at gennemføre en fysisk konference. Coronaen vil være der også i november, men vi sætter alle sejl til og skaber en sikker konference, hvor du trygt kan deltage. Udvikler Coronaen sig til noget, som vi ikke kan styre, gør vi konferencen digital. Så uanset hvordan det går, kan du trygt tilmelde dig og regne med, at der bliver en konference.

Programmet bliver stærkt! I skrivende stund har vi ca. 20 skarpe indlæg, og flere kommer til indenfor de nærmeste dage. Vi forventer at kunne lægge hele programmet frem i slutningen af måneden.
Konferencen vil som tidligere annonceret spænde over alle IT-områder: Service Desk og support, drift og infrastruktur, IT-services og systemudvikling og projektledelse. Hovedvægten vil som altid være på konkrete kundecases, som understøttes af indlæg, der skaber fundament og sammenhæng.

Læs mere og tilmeld dig her