Nyhed publiceret 11/11/20

Hvordan går ”Service Desk & IT-service” online?- Læs her hvordan konferencen forløber…

Årets Service Desk & IT-service-konference bliver på grund af Corona-udviklingen til en online-konference. Bortset fra det gennemføres konferencen som planlagt med et stort program, som du kan finde her.

Afviklingen sker på Microsoft Teams. Det bliver én fortløbende live-session, som man kan gå ind i og ud af som man ønsker. Linket udsendes nogle dage før konferencen. I pauserne mellem indlæggene bliver der mulighed for at netværke med talere og øvrige deltagere.

Konferencier Christian Blynø fra Westergaard styrer på talere og deltagere, som vil kunne åbne mikrofonen og stille spørgsmål til talerne. Martin Juhl Vojdeman, også fra Westergaard, holder øje med chatten og styrer spørgsmål videre til taleren.

Hele konferencen vil blive optaget, og man vil som deltager få adgang til optagelserne efter konferencen.

Leverandørernes online-stande kan man besøge på Microsoft Teams. Vi udsender links til alle standene nogle dage før konferencen.

Der bliver en supportlinje til de online-deltagere, der har brug for hjælp.

Trods coronaen holder vi fanen højt. Har du ikke tilmeldt dig endnu, har vi nu ubegrænset plads. Tilmeld dig her til favørpris = Early Bird-prisen

Vi glæder os til at se dig. Vel mødt til et par gode konferencedage!