Nyhed publiceret 11/09/19

Se her, hvis du vil være skarp på kundeservice og IT-support

Hovedtaler Ted Rubin, Brand Innovators, US, er en global Customer Experience-kapacitet og forfatter til bogen "Return on Relationship". Han giver opskriften på, hvordan man skaber og udvikler fantastiske kunderelationer.

Jesper Lund Hansen, Region Midtjylland, viser en løsning, hvor tilfredshedsmålinger kører hele tiden, og hvor man løbende følger med og handler på brugernes feedback.

Anders Rønnebech, TDC Group, har implementeret performance-KPI'er på supportafdelinger og medarbejdere, og han er lykkedes med en ny, holistisk metode, som accepteres af alle, og som sætter maksimal fokus på kundebetjeningen.

På “Service Desk og IT-service 2019” i november præsenteres en perlerække talere, som har flyttet grænser.

Finn Jensen, FastPassCorp, viser, hvor galt det kan gå, hvis en Service Desk-medarbejder giver et password til en hacker, som efterfølgende laver et stort datatyveri. Og demonstrerer hvordan man kan begrænse eller fjerne denne risiko.

Anne Wieland Tornøe, Region Syddanmark, arbejder med en 'udefra og ind tankegang', som er indarbejdet i en rigtig Help Desk, med rigtige medarbejdere og med rigtige brugere. Og det er brugerne, der styrer!

Lasse Lundemark fra DSV har implementeret et avanceret supportkoncept, som leverer en meget høj servicekvalitet til en stor, international brugerskare og til en meget lav omkostning. Shift left, viden ud til brugerne og fokus på chat!

Michael Daniel Strøm, FL Smidth, har etableret en full-service Service Desk i Chennai i Indien. I en kultur, som er fuldstændig anderledes, og hvor alt - den tekniske platform, organisationen, kompetencerne, automatiseringen og relationerne - er i spil hver eneste dag.

Kom og hør disse talere - og konferencens mange andre talere.

Se hele programmet her Tilmeld dig her