Nyhed publiceret 02/06/20

Specialistkurser til IT-folk- Få succes med skarpe kompetencer

De store frameworks, ITIL® og PRINCE2®, rummer meget, men specialister efterspørger dybere kompetencer. Westergaard fylder hullerne ud med certificeringer og kurser i følgende områder:

Indenfor Service Desk og IT support giver dig en række fokuserede kompetencer: IT Service Excellence lærer dig at matche dine kunders servicepræferencer og bygge langvarige relationer. IT Support i praksis giver dig redskaberne til en effektiv henvendelsesstyring. Knowledge Centered Service etablerer og vedligeholder viden med genbrug for øje. Og med Struktureret Problemløsning og Kepner-Tregoe Troubleshooting Fundamentals kan du finde problemers root cause og en permanent løsning.

Agil udvikling af systemer og infrastruktur dækker vi med 4 kurser: DevOps Fundamentals og DevOps Leadership, PRINCE2 Agile og Leading SAFe. DevOps er for de medarbejdere og ledere, der arbejder i agile teams. PRINCE2 Agile er for projektledere, der skal styre agile udviklingsprojekter, og Leading SAFe retter sig mod styring og samarbejde på tværs af agile teams.

Serviceintegration (SIAM) handler om styring af mange leverandører, som skal bidrage med værdi og gøre det på en sådan måde, at kunderne oplever én helstøbt serviceleverance. SIAM underviser og certificerer vi i på kurset Service Integration And Management.

Fælles for alle specialistkurserne er, at vi leverer dem som klassekurser mindst én gang i kvartalet.

Læs mere og tilmeld dig her