Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

09.02.2015

IT-Service Excellence - whitepaper

Find balancen mellem kompetence og service i din IT-afdeling

En IT-afdeling er på mange måder både hjertet og hjernen i en virksomhed. Den sørger for, at hele work flowet – blodet – flyder, som det skal, og samtidig er det her, der er lagret mest viden. 

Hvorfor er det så, at rigtig mange afdelinger uden for IT-afdelingen opfatter sig selv som hjertet, ledelsen som hjernen og IT som den der dårlige fod, man er nødt til at gå på, men som ikke arter sig efter resten af kroppen?

Som leder af en IT-afdeling oplever du måske ofte, at mange af dine kunder – de andre afdelinger i virksomheden - ser dine medarbejdere som rigide,
ufleksible og unødvendigt procesorienterede. Det er ikke nødvendigvis tilfældet – det er bare den måde, I arbejder bedst og mest effektivt på.
Omvendt lukker dine medarbejdere af, hvis de kan mærke, at de ikke får den nødvendige anerkendelse fra jeres kunder. 

 

Whitepaper

I dette white paper kigger vi på, hvordan du udnytter dine medarbejderes kompetencer optimalt, samtidig med at I giver jeres kolleger i de andre afdelinger – jeres kunder – en god oplevelse... Download det her eller læs det i filen herunder.

Whitepaper - IT-Service Excellence

 

 
 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data