Service & Support Forum forside
 
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
Områder
 

08.04.2019

ITIL® videreuddannelse

Hvis du er leder i en IT-afdeling, eller er procesejer eller procesmanager, eller hvis du har en anden styrende eller koordinerende procesrolle, er videreuddannelse en vigtig forudsætning for at blive effektiv i rollen.

Indtil ITIL® 4's videregående kurser bliver lanceret i løbet af 2. halvår, er ITIL® V3's kursusprogram et glimrende bud. ITIL® V3's processer omdøbes med ITIL® 4 til practices, men fagligt sker der ikke revolutioner, og den viden, du tilegner dig på et ITIL® V3 videregående kursus, er også brugbar i ITIL® 4.

Westergaard har fuldt program på ITIL® V3 videregående kurser indtil ITIL® 4 tager over. Kursuskalenderen for resten af 2019 ser sådan ud:

Service Strategy (SS), 6. - 8.8, 7. - 9.10

Service Design (SD), 2. - 4.9, 28. - 30.10

Service Transition (ST), 19. - 21.8, 21. - 23.10

Service Operation (SO), 16. - 18.9, 11. - 13.11

Continual Service Improvement (CSI), 27. - 29.5, 23. - 25.9, 2. - 4.12

Service Offerings and Agreements (SOA), 23. - 26.4, 26. - 29.8, 4. - 7.11

Planning, Protection and Optimization (PPO), 13. - 16.5, 9. - 12.9, 18. - 21.11

Release, Control and Validation (RCV), 11. - 14.6, 30.9 - 3.10, 2. - 5.12

Operational Support and Analysis (OSA), 12. - 15.8, 21. - 24.10

ITIL® Practitioner, 23. - 24.5, 21. - 22.8, 24. - 25.10

Managing Across the LifeCycle (MALC), 17. - 21.6, 23. - 27.9, 9. - 13.12
 

 

 

Læs alle nyheder ...

Siden hentes. Henter siden ...
data