Service Desk uddannelsen Customer Service Management Professional - CSM PRO

CSM PRO-certifikat etablerer et komplet sæt af Service Desk færdigheder. HDI® Support Center Analyst er et kursus, der etablerer alle de basale support-færdigheder. Struktureret Problemløsning etablerer specialistkompetencer inden for problemløsning, mens IT Service Excellence etablerer service excellence specialistkompetencer.

Med et certifikat i hvert af de tre kurser, opnår du certifikatet Customer Service Management Professional - CSM PRO
 

CSM PRO roadmap

CSM Pro kursusdiagram

Kurserne kan tages i vilkårlig rækk​efølge.

Grundkursus for Service Desk-medarbejdere. På kurset undervises og trænes deltagerne i håndtering af kanaler og henvendelser, troubleshooting og problemløsning, effektiv kommunikation, stress- og konflikthåndtering, arbejdet i serviceprocesser med mere.

Kursusbeskrivelse og tilmelding

På dette kursus underviser og træner vi deltagerne i at blive bedre til kommunikation, konfliktløsning og kundekontakt.

Kursusbeskrivelse & tilmelding

På kurset lærer du at løse problemer systematisk og effektivt... med høj kvalitet, hurtigt og med et lille tidsforbrug.  

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

Har du allerede et Kepner-Tregoe Foundation-certifikat, kan dette erstatte Struktureret Problemløsning i den samlede certificering.

Få 15% rabat

Bestil et helt forløb, og få 15% rabat på kursusprisen.
Et helt forløb indeholder seks kursusdage.
Til prisen skal lægges certificering for de enkelte kurser.