Service desk uddannelsen Customer Service Management Professional - CSM Pro

En komplet uddannelse for Service Desk-medarbejdere.

Med HDI® Support Center Analyst introducerer vi en grunduddannelse for Service Desk-medarbejdere. Dette kursus etablerer alle de basale support-færdigheder, mens Struktureret Problemløsning og IT Service Excellence er overbygningskurser, der etablerer specialistkompetencer inden for henholdsvis problemløsning og service excellence.

Når du har taget dit certifikat i hvert af de 3 kurser, opnår du certifikatet og titlen: Customer Service Management Professional

CSM Pro kursusdiagram

Kombiner servicekurser og problemløsningkurser

Kurserne

Kurserne kan tages i vilkårlig rækkefølge, og har til formål at give praktiske værktøjer inden for problemløsning og brugerservice i IT-afdelinger.

Med den seneste opdatering introduceres HDI® Support Center Analyst som en grunduddannelse for Service Desk medarbejdere.

Har du allerede bestået Kepner-Tregoe Foundation, kan dette kursus erstatte Struktureret (Effektiv) Problemløsning i den samlede certificering.

Hvis du er i gang med et CSM-Pro forløb, kan du gøre det færdigt som planlagt med IT-Service Excellence, Struktureret (Effektiv) Problemløsning og Effektiv Forandring og Forankring som de certificerende kruser, eller du kan vælge at kombinere med HDI Support Center Analyst. 

HDI® Support Center Analyst

Grundkursus for Service Desk-medarbejdere. På kurset undervises og trænes deltagerne i håndtering af kanaler og henvendelser, troubleshooting og problemløsning, effektiv kommunikation, stress- og konflikthåndtering, arbejdet i serviceprocesser med mere.

Kursusbeskrivelse og tilmelding


IT-Service Excellence

På dette kursus underviser og træner vi deltagerne i at blive bedre til kommunikation, konfliktløsning og kundekontakt.

Kursusbeskrivelse & tilmelding


Struktureret Problemløsning

På kurset lærer du at løse problemer systematisk og effektivt... med høj kvalitet, hurtigt og med et lille tidsforbrug.  

Kursusbeskrivelse & Tilmelding


Kurser der kan indgå i allerede opstartede forløb

Kepner-Tregoe Foundation

Har du allerede Kepner-Tregoe kurset, kan det indgå i stedet for Struktureret Problemløsning.

Effektiv Forandring & Forankring

Har du allerede Effektiv Forandring & Forankring, kan det indgå i stedet for HDI® Support Center Analyst.

Få 15% rabat

Bestil et helt forløb, og få 15% rabat på kursusprisen.

Et helt forløb indeholder seks kursusdage.

Til prisen skal lægges certificering for de enkelte kurser. 

Service Desk Uddannelsen

CSM Pro certifikatet kan opnås med i alt seks dages undervisning.

Service Desk uddannelsen CSM Pro er et koncept med tre kurser, som kan kombineres eller tages enkeltvis.

Når du har bestået eksamen i hvert af de tre kurser, opnår du certifikatet og titlen:

Customer Service Management Professional (CSM Pro).

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev om IT Service Management og få invitationer til events.


 

Køb bøger om IT Service Management, projektledelse m.m.

Køb bøger online
 

Gratis oversigtsplakater, brochurer og andre publikationer

Download materialer
 

Tilmeld dig Westergaards medlemsforum

Bliv medlem

 

Finsensvej 80 B, 2. sal DK-2000 Frederiksberg +45 45 88 12 16 info@westergaard.dk
 
Kontakt os / Find vej