Bemærk, at fysiske klassekurser konverteres til onlineundervisning, hvis Corona-situationen kræver det. Har du tilmeldt dig et fysisk kursus hos os, kan du derfor regne med, at det ikke bliver aflyst med Corona-situationen som begrundelse.

Service Desk uddannelsen Customer Service Management Professional - CSM PRO

CSM PRO-certifikat etablerer et komplet sæt af Service Desk færdigheder. IT support i praksis er et kursus, der etablerer alle de basale support-færdigheder. Struktureret Problemløsning etablerer specialistkompetencer inden for problemløsning, mens IT Service Excellence etablerer service excellence specialistkompetencer.

Med et certifikat i hvert af de tre kurser, opnår du certifikatet Customer Service Management Professional - CSM PRO
 

CSM Pro kursusdiagram
CSM PRO roadmap

Kurserne kan tages i vilkårlig rækk​efølge.

På dette kursus lærer du at arbejde med serviceindgange som f.eks. telefon, chat, mail, sociale medier m.m.. Du lærer, hvordan du effektivt håndterer problemer og bestillinger, hvordan du anvender dit service management system, og hvordan du styrer dit tekniske bagland, både i din egen virksomhed og hos virksomhedens samarbejdspartnere.

Kursusbeskrivelse og tilmelding

På dette kursus underviser og træner vi deltagerne i at blive bedre til kommunikation, konfliktløsning og kundekontakt.

Kursusbeskrivelse & tilmelding

På kurset lærer du at løse problemer systematisk og effektivt... med høj kvalitet, hurtigt og med et lille tidsforbrug.  

Kursusbeskrivelse & Tilmelding

Har du allerede et Kepner-Tregoe Foundation-certifikat, kan dette erstatte Struktureret Problemløsning i den samlede certificering.

Få 15% rabat

Bestil et helt forløb, og få 15% rabat på kursusprisen.
Et helt forløb indeholder fem kursusdage.
Til prisen skal lægges certificering for de enkelte kurser.