IT Service Excellence

Som IT-afdelingens kunder og brugere forventer både kvalitetsydelser og god service. IT Service Excellence handler om at skabe gode brugeroplevelser og gode kunderelationer, således kunder og brugere oplever, at de får god service.

Måske oplever brugere og kunder IT-afdelingen som rigid og procesorienteret. Og måske lukker IT-medarbejderne af, når de kan mærke, at de ikke får anerkendelse for deres arbejde. Med dette kursus kan du ændre på begge dele.

På kurset lærer deltagerne at tilpasse sin adfærd til den enkelte bruger, således at brugeren bliver tilfreds og sagsbehandlingen effektiv.

Læs kursusbeskrivelsen

På kurset lærer du, hvordan du kortlægger dine brugeres kunderejser. Kender du dem, ved du præcis, hvad der er brugerens situation, når han henvender sig, og du får den bedste mulighed for at yde service.

Læs kursusbeskrivelsen

Customer Drive er et simulationsspil, som giver dig hands-on på kunde- og brugerservice. I spillet kan du i en realistisk ramme, et biludlejningsfirma, træne forskellige servicesituationer og persontyper.

Læs kursusbeskrivelsen

Her kommer du på en interaktiv workshop, hvor du på din egen krop mærker effekten af både det dårlige og det gode samarbejde mellem forretning og IT.

Læs kursusbeskrivelsen