Bemærk, at fysiske klassekurser konverteres til onlineundervisning, hvis Corona-situationen kræver det. Har du tilmeldt dig et fysisk kursus hos os, kan du derfor regne med, at det ikke bliver aflyst med Corona-situationen som begrundelse.

IT Service Excellence

Service Excellence handler om at levere toppræstationer hver gang, man er i kontakt med en kunde.

Kunder møder man mange steder. I kundeservicefunktionen og i IT Service Desken - ja, men også på mere uforudsigelige steder, som styres af, hvad kunden lige nu er i gang med. Eller sagt på en anden måde, hvor kunden er på sin rejse som kunde i din virksomhed, som bruger af din virksomheds produkter eller ydelser.

Under IT Service Excellence overskriften har vi samlet en række muligheder, som på hver deres måde kan styrke både dig og din virksomhed i behandlingen af virksomhedens kunder, hvor de end måtte befinde sig. For alle muligheder gælder, at formålet er at skabe tilfredse kunder, som dels bliver ved med at være kunder hos dig, dels anbefaler din virksomhed i deres netværk.

På dette kursus får du stærke redskaber til at spotte de persontyper, du møder, og du vil med disse redskaber kunne matche kunders og brugeres servicepræferencer.

Læs kursusbeskrivelsen

På kurset lærer du, hvordan du kortlægger dine brugeres kunderejser. Kender du dem, ved du præcis, hvad der er brugerens situation, når han henvender sig, og du får den bedste mulighed for at yde service.

Læs kursusbeskrivelsen

Customer Drive er et simulationsspil, som giver dig hands-on på kunde- og brugerservice. I spillet kan du i en realistisk ramme, et biludlejningsfirma, træne forskellige servicesituationer og persontyper.

Læs kursusbeskrivelsen

Her kommer du på en interaktiv workshop, hvor du på din egen krop mærker effekten af både det dårlige og det gode samarbejde mellem forretning og IT.

Læs kursusbeskrivelsen