Service Excellence

En IT-afdeling er på mange måder både hjertet og hjernen i en virksomhed. Den sørger for, at hele workflowet – blodet – flyder, som det skal, og samtidig er det her, der er lagret mest viden. Hvorfor er det så, at rigtig mange uden for IT-afdelingen opfatter sig selv som hjertet, ledelsen som hjernen og IT-afdelingen som en fod, man er nødt til at gå på, men som ikke følger resten af kroppen?

Måske oplever du, at de andre afdelinger i virksomheden ser IT-afdelingen som rigid og procesorienteret. Omvendt lukker dine IT-medarbejdere af, når de kan mærke, at de ikke får anerkendelse fra deres kunder og brugere.

Det handler om at finde balancen mellem kompetence og service. Med IT Service Excellence bliver du i stand til at professionalisere indsats og ydelser, så kunder og brugere får en optimal personlig service. Det handler om at skabe gode brugeroplevelser, at skabe den gode relation, og det kan du opnå på forskellige måder.

IT Service Excellence

På kurset lærer deltagerne at tilpasse sin adfærd til den enkelte bruger, således at brugeren bliver tilfreds og sagsbehandlingen effektiv.

Læs kursusbeskrivelsen

Customer Journey Mapping

På kurset lærer du, hvordan du kortlægger dine brugeres kunderejser. Kender du dem, ved du præcis, hvad der er brugerens situation, når han henvender sig, og du får den bedste mulighed for at yde service.

Læs kursusbeskrivelsen

Customer Drive

Customer Drive er et simulationsspil, som giver dig hands-on på kunde- og brugerservice. I spillet kan du i en realistisk ramme, et biludlejningsfirma, træne forskellige servicesituationer og persontyper.

Læs kursusbeskrivelsen

Grab@pizza

Her kommer du på en interaktiv workshop, hvor du på din egen krop mærker effekten af både det dårlige og det gode samarbejde mellem forretning og IT.

Læs kursusbeskrivelsen

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev om IT Service Management og få invitationer til events.


 

Køb bøger om IT Service Management, projektledelse m.m.

Køb bøger online
 

Gratis oversigtsplakater, brochurer og andre publikationer

Download materialer
 

Tilmeld dig Westergaards medlemsforum

Bliv medlem

 

Finsensvej 80 B, 2. sal DK-2000 Frederiksberg +45 45 88 12 16 info@westergaard.dk
 
Kontakt os / Find vej