Troubleshooting

Komplekse problemer og major incidents løses sjældent med brandslukning og ”hvid magi”. Omgåelser eller workarounds er, hvad man normalt kan præstere. Vil man løse problemerne, skal der arbejdes struktureret og metodisk, og det kan man lære.

Bliv troubleshooting specialist på ét af vores kurser:

Struktureret Problemløsning, som  er en ITIL-baseret, procesdrevet metode, som bygger på the Science Method og Forensic Science.

Kepner Tregoe Troubleshooting Foundation, som er en internationalt anerkendt metode, der har sit udspring i USA i 1960’erne

Major Incident Management, som er krisestyring, teamledelse, struktureret kommunikation og accelereret fremdrift.

Kursusbeskrivelser:

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev om IT Service Management og få invitationer til events.


 

Køb bøger om IT Service Management, projektledelse m.m.

Køb bøger online
 

Gratis oversigtsplakater, brochurer og andre publikationer

Download materialer
 

Tilmeld dig Westergaards medlemsforum

Bliv medlem

 

Finsensvej 80 B, 2. sal DK-2000 Frederiksberg +45 45 88 12 16 info@westergaard.dk
 
Kontakt os / Find vej