Service & Support Forum forside
  Her er du:   Produkter  >  ServiceNow
 
Følg os på LinkedIn
Besøg os på Facebook
Print Kontakt
 
 

ServiceNow

Westergaard sælger og implementerer SeviceNow. Med ServiceNow tilbyder vi vores kunder en state-of-the-art løsning, som effektivt understøtter alle IT-afdelingens behov. 

Westergaards har med udgangspunkt i konkrete kundecases udviklet en række ready-to-go procespakker og process plugins. Således at du hurtigt kan komme få præcis de løsninger, du har brug for.

Se Procespakker og Proces plugins

Westergaard har mere end 20 års erfaring fra utallige IT-afdelinger, og med vores kompetencer indenfor procesledelse, processer og procesdigitalisering får du en partner der ved, hvordan ServiceNow kan bringes til at understøtte lige præcis dine behov.

Se Organisation og processer 

ServiceNow er en cloudløsning. Den er fuldt skalerbar med én database, der understøtter alle tænkelige formål – f.eks. IT service management, Information security, Customer service og Human resource.

 

ServiceNow System og Action

Fig. ServiceNow's System of Action

Kontakt

Vil du vide mere om os og hvad vi kan, kan du klikke her og komme i kontakt med os ad forskellige kanaler. 

 

Kontakt os her


 

 

Go live med ServiceNow hos Rejsekort. Mette Mørch Vinther skærer kagerne for og Benny Pedersen holder talen. Tillykke til Rejsekort og tak fra Westergaard for at være en del af projektet.

ITSM projekter handler dybest set om mennesker, og hvordan arbejdsgange udføres så kvalitet og effektivitet forbedres. Gennem de sidste fire år har Semler Services skabt en kultur og procesmodning som er forbilledlig for andre professionelle IT selskaber. At Westergaard har fået lov til at vøre med på denne rejse er en stor fornøjelse og det vil jeg gerne takke for. Tillykke med go live! 

Forsyning er vigtig for alle. Uden strøm og vand dur helten ikke. HOFOR har gennem de sidste år arbejdet på at forbedre deres interne IT drifts- og supportprocesser. Med ITIL best practice som grundlæggende framework er indholdet på plads. Som ITSM værktøj valgte HOFOR ServiceNow og gennem et kort og præcist projekt blev processerne understøttet i ServiceNow og idriftsat på kort tid.  Dette kan kun ske med dedikerede medarbejdere og ikke mindst en IT ledelse der strategisk er på plads. Westergaard siger tak for et godt projekt og ser frem til næste fase.

Tillykke til Conscia A/S med skarpt ITSM projekt. Med Westergaard som rådgiver fra projektstart til go live på 2 måneder. ServiceNow virker bare. Godt gået.

Dansk Flygtningehjælp er i dag gået i drift med sin nye service management løsning fra Westergaard, Service Navigator / ServiceNow. IT-chef Jørgen Skieller siger, at starten har været vellykket med 35 sager igennem. Løsningen fungerer godt, og det ser ud til, at Service Navigator giver lige præcis det ekstra, han ønskede i form af styrede processer.

Med go live af fase 1 den 1.2.2017 lød startskuddet til fremtidens ITSM løsning hos EG. Stort tillykke.

Siden hentes. Henter siden ...
data