Ledelsesrapportering

Som chef foretrækker du at agere på fakta fremfor for mavefornemmelser.

Med Westergaards kompakte og informative koncept for ledelsesrapportering får du f.eks. tal på:

  • Sagsmængder
  • Hvor hurtigt sager ekspederes
  • Kvaliteten af den service, du leverer
  • Hvordan tendenserne er – stigende, faldende, statisk?

Rapportering kan ske pr. uge, pr. måned eller præcis som du ønsker, og Westergaard træner organisationen til selv at trække rapporterne. Westergaard kan også assistere med at tolke tallene og spotte continual improvement-kandidater.

Nogle eksempler, som vedrører problemhåndtering:

Antal opkald samt gennemsnitlig ventetid
Antal opkald samt gennemsnitlig ventetid.​

Kvalitet i løsning, Fejlhåndtering
Kvalitet i løsning, Fejlhåndtering.

Gennemsnitlig løsningstid
Gennemsnitlig løsningstid.


Kontakt

Ring venligst på 45 88 12 16
eller skriv til info@westergaard.dk
og hør, hvordan du får styr på dine processer.

Læs mere her

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev om IT Service Management og få invitationer til events.


 

Køb bøger om IT Service Management, projektledelse m.m.

Køb bøger online
 

Gratis oversigtsplakater, brochurer og andre publikationer

Download materialer
 

Tilmeld dig Westergaards medlemsforum

Bliv medlem

 

Finsensvej 80 B, 2. sal DK-2000 Frederiksberg +45 45 88 12 16 info@westergaard.dk
 
Kontakt os / Find vej