Ledelsesrapportering

Som chef foretrækker du at agere på fakta fremfor for mavefornemmelser.

Med Westergaards kompakte og informative koncept for ledelsesrapportering får du f.eks. tal på:

  • Sagsmængder
  • Hvor hurtigt sager ekspederes
  • Kvaliteten af den service, du leverer
  • Hvordan tendenserne er – stigende, faldende, statisk?

Rapportering kan ske pr. uge, pr. måned eller præcis som du ønsker, og Westergaard træner organisationen til selv at trække rapporterne. Westergaard kan også assistere med at tolke tallene og spotte continual improvement-kandidater.

Nogle eksempler, som vedrører problemhåndtering:

Antal opkald samt gennemsnitlig ventetid

Fig. Antal opkald samt gennemsnitlig ventetid.  Klik for større billede​

Kvalitet i løsning, Fejlhåndtering

Fig. Kvalitet i løsning, Fejlhåndtering.  Klik for større billede

Gennemsnitlig løsningstid

Fig. Gennemsnitlig løsningstid.  Klik for større billede

Kontakt

Ring venligst på 45 88 12 16
eller skriv til info@westergaard.dk
og hør, hvordan du får styr på dine processer.

Modtag vores ugentlige nyhedsbrev om IT Service Management og få invitationer til events.


 

Her kan du købe bøger indenfor IT Service Management, projektledelse med mere

Køb bøger online
 

Gratis produktblade, brochurer, plakater og andre publikationer fra Westergaard

Download materialer
 

Tilmeld dig Westergaards medlemsforum

Bliv medlem

 

Finsensvej 80 B, 2. sal DK-2000 Frederiksberg +45 45 88 12 16 info@westergaard.dk

Kontakt os / Find vej